Nefunguje mi elektrina. Čo mám robiť?
Zistite, či k prerušeniu došlo iba u vás doma alebo aj v ostatných bytoch či domoch.
Došlo k prerušeniu u vás doma?
- Skontrolujte, či je hlavný istič v správnej polohe.
- Uistite sa, že ste nezabudli zaplatiť.
Pokiaľ máte zaplatené, najrýchlejším riešením je kontaktovať poruchovú linku vášho distribútora, ktorý je zároveň vlastníkom elektromeru.
- Západoslovenská distribučná, a.s. – 0800 111 567
- Stredoslovenská distribučná, a.s. – 0800 159 00
- Východoslovenská distribučná, a.s. – 0800 123 332
Pokiaľ nemáte zaplatené, volajte na našu Zákaznícku linku 02 33 55 35 15.
Došlo k prerušeniu nielen vo vašej domácnosti?
Pravdepodobne sa jedná buď o poruchu alebo plánovanú odstávku. Kontaktujte poruchovú linku vášho distribútora uvedenú vyššie.
Ďalej by vás mohlo zaujímať
Ďalšie informácie pre zákazníkov
Máte inú otázku? Poďme to prebrať.
-
info@epet.sk
-
02/33 55 35 15
Pracovné dni 8:00 – 16:00 hodin