Nefunguje mi elektrina. Čo mám robiť?


Zistite, či k prerušeniu došlo iba u vás doma alebo aj v ostatných bytoch či domoch.

Došlo k prerušeniu u vás doma?

  • Skontrolujte, či je hlavný istič v správnej polohe.
  • Uistite sa, že ste nezabudli zaplatiť.

Pokiaľ máte zaplatené, najrýchlejším riešením je kontaktovať poruchovú linku vášho distribútora, ktorý je zároveň vlastníkom elektromeru.

  • Západoslovenská distribučná, a.s. – 0800 111 567
  • Stredoslovenská distribučná, a.s. – 0800 159 00
  • Východoslovenská distribučná, a.s. – 0800 123 332

Pokiaľ nemáte zaplatené, volajte na našu Zákaznícku linku 02 33 55 35 15.

Došlo k prerušeniu nielen vo vašej domácnosti?

Pravdepodobne sa jedná buď o poruchu alebo plánovanú odstávku. Kontaktujte poruchovú linku vášho distribútora uvedenú vyššie.

 

Ďalej by vás mohlo zaujímať



Ďalšie informácie pre zákazníkov


Máte inú otázku? Poďme to prebrať.

  • info@epet.sk

  • 02/33 55 35 15

    Pracovné dni 8:00 – 16:00 hodin

Potrebujete pomoc? Zavolajte nám, alebo napíšte email.

tel.: 02/33 55 35 15 / e-mail: info@epet.sk / využite sekciu pre zákazníkov