Manažér pobočky
Miesto vykonávania práce: Bratislava
Do našej bratislavskej kancelárie hľadáme skúsenú osobu – manažéra s orientáciou na zákazníka, ktorá sa orientuje v energetike, dokáže zabezpečiť plynulý chod pobočky a rozvíjať jej členov.
Hlavná pracovná náplň
-
Kompletné zabezpečenie chodu pobočky.
-
Zabezpečenie a realizácia kľúčových procesov oddelenia v oblasti zákazníckej starostlivosti, podpory a fakturácie.
-
Kontrola a vyhodnocovanie činnosti jednotlivých členov tímu.
-
Spolupodieľa sa na stanovovaní cieľov, rozpočtu a plánovaní kapacít.
-
Vyjednávanie dohôd s internými aj externými partnermi.
-
Účasť na projektoch z oblasti zákazníckej skúsenosti a/alebo prevádzkovej dokonalosti.
-
Komunikácia k tretím stranám (ÚRSO, OKTE, PDS, MDS apod.).
Požadované zručnosti
-
Skúsenosti s vedením tímu (back office, call centrum, fakturácia).
-
Skúsenosti z energetickej oblasti na slovenskom trhu.
-
Znalosť energetickej legislatívy.
-
Silné komunikačné a vyjednávajú schopnosti.
-
Samostatnosť a profesionálne vystupovanie.
-
Znalosti práce na PC (MS Office, Outlook, internet).
Ponúkame
-
Ročné bonusy v závislosti od plnenia osobných cieľov a výsledkov spoločnosti.
-
Notebook a telefón.
-
Príspevok na stravovanie.
-
Možnosť občasnej práce z domu.
-
5 týždňov dovolenky a Sick days.
-
Príspevok na penzijné pripoistenie.
-
Možnosť ďalšieho rozvoja v oblasti energetiky v zázemí silnej a stabilnej spoločnosti.
Máte záujem o túto pozíciu?
Vyplňte, prosím, tento formulár.