Manažér pobočky

Miesto vykonávania práce: Bratislava

 

Do našej bratislavskej kancelárie hľadáme skúsenú osobu – manažéra s orientáciou na zákazníka, ktorá sa orientuje v energetike, dokáže zabezpečiť plynulý chod pobočky a rozvíjať jej členov.

 

Hlavná pracovná náplň

  • Kompletné zabezpečenie chodu pobočky.

  • Zabezpečenie a realizácia kľúčových procesov oddelenia v oblasti zákazníckej starostlivosti, podpory a fakturácie.

  • Kontrola a vyhodnocovanie činnosti jednotlivých členov tímu.

  • Spolupodieľa sa na stanovovaní cieľov, rozpočtu a plánovaní kapacít.

  • Vyjednávanie dohôd s internými aj externými partnermi.

  • Účasť na projektoch z oblasti zákazníckej skúsenosti a/alebo prevádzkovej dokonalosti.

  • Komunikácia k tretím stranám (ÚRSO, OKTE, PDS, MDS apod.).

Požadované zručnosti

  • Skúsenosti s vedením tímu (back office, call centrum, fakturácia).

  • Skúsenosti z energetickej oblasti na slovenskom trhu.

  • Znalosť energetickej legislatívy.

  • Silné komunikačné a vyjednávajú schopnosti.

  • Samostatnosť a profesionálne vystupovanie.

  • Znalosti práce na PC (MS Office, Outlook, internet).

Ponúkame

  • Ročné bonusy v závislosti od plnenia osobných cieľov a výsledkov spoločnosti.

  • Notebook a telefón.

  • Príspevok na stravovanie.

  • Možnosť občasnej práce z domu.

  • 5 týždňov dovolenky a Sick days.

  • Príspevok na penzijné pripoistenie.

  • Možnosť ďalšieho rozvoja v oblasti energetiky v zázemí silnej a stabilnej spoločnosti.

 

Máte záujem o túto pozíciu?

Vyplňte, prosím, tento formulár.

Pretiahnite sem súbor s prílohou,
alebo kliknite na vybrať súbor.
povinné položky

Potrebujete pomoc? Zavolajte nám, alebo napíšte email.

tel.: 02/33 55 35 15 / e-mail: info@epet.sk / využite sekciu pre zákazníkov