Čo sa stane s rozvodmi, keď prejdem k epet? Musíte vykonať zmeny v elektroinštalácii alebo pripojení? Budete mi meniť elektromer?
V praxi sa pre vás v podstate nič nezmení. Odporúčame, aby ste v deň zmeny dodávateľa nahlásili stav elektromeru svojmu pôvodnému dodávateľovi. Poslednú faktúru vám bude môcť vystaviť podľa skutočného stavu a nie odhadom. Konečný stav musíte nahlásiť najneskôr do 5 kalendárnych dní od dátumu ukončenia zmluvy. Váš elektromer zostáva na mieste a dodávka elektriny pokračuje bez prerušenia.
Ďalej by vás mohlo zaujímať
- Chcem prejsť k epet. Čo mám urobiť?
- Kde získam informácie o dodávateľoch?
- Ako si mám vybrať dodávateľa?
Ďalšie informácie pre zákazníkov
Máte inú otázku? Poďme to prebrať.
-
info@epet.sk
-
02/33 55 35 15
Pracovné dni 8:00 – 16:00 hodin