Menu

Chcem sa stať zákazníkom epet

Chcem prejsť k epet. Čo mám urobiť?

Chcem sa stať zákazníkom epet

Postupujte podľa krokov uvedených nižšie. Vyplňte všetky potrebné dokumenty a vždy 2x vytlačte, podpíšte a...

Kde získam informácie o dodávateľoch?

Chcem sa stať zákazníkom epet

Zoznam subjektov, ktoré majú povolenie na dodávku elektriny  alebo plynu , nájdete na internetových...

Ako si mám vybrať dodávateľa?

Chcem sa stať zákazníkom epet

Pred zmenou dodávateľa dôkladne zvážte dostupné ponuky na trhu s elektrinou či plynom. Berte do úvahy nielen...

Čo sa stane s rozvodmi, keď prejdem k epet? Musíte vykonať zmeny v elektroinštalácii alebo pripojení? Budete mi meniť elektromer?

Chcem sa stať zákazníkom epet

V praxi sa pre vás v podstate nič nezmení. Odporúčame, aby ste v deň zmeny dodávateľa nahlásili stav...

Ostane mi aktuálna distribučná sadzba?

Chcem sa stať zákazníkom epet

Ano, nie je žiadny dôvod pre zmenu sadzby , pretože charakter odberu elektriny ostáva rovnaký.

Nebudem bez dodávky energií?

Chcem sa stať zákazníkom epet

Pri zmene dodávateľa nedochádza k prerušeniu dodávky.

Kedy mi začne dodávať energiu epet?

Chcem sa stať zákazníkom epet

Zahájenie dodávky závisí predovšetkým na zmluvnom vzťahu s vašim súčasným dodávateľom. V prípade, že zmena...

Na akú dobu môžem uzavrieť s epet zmluvu pre domácnosti?

Chcem sa stať zákazníkom epet

V súčasnej dobe môžete uzavrieť zmluvu na 12, 24 mesiacov a na dobu neurčitú.

Koľko zaplatím za prechod k epet?

Chcem sa stať zákazníkom epet

Spoločnosť epet si v súlade so zákonom neúčtuje žiadne poplatky spojené so zmenou dodávateľa alebo s...

Máte inú otázku? Poďme to prebrať.

  • info@epet.sk

  • 02/33 55 35 15

    Pracovné dni 8:00 – 16:00 hodin

Potrebujete pomoc? Zavolajte nám, alebo napíšte email.

tel.: 02/33 55 35 15 / e-mail: info@epet.sk / využite sekciu pre zákazníkov