Prišla mi upomienka. Čo mám robiť?


Odoslali ste platbu? Zavolajte nám na zákaznícku linku 02 33 55 35 15 alebo pošlite e-mail na info@epet.sk. Keď nám oznámite, na aký účet a pod akým variabilným symbolom platba prebehla, nájdeme ju. Možno sa nám len platbu nepodarilo správne priradiť. K e-mailu môžete priložiť doklad o realizovanej platbe, ktorý predáme na účtovné oddelenie.

Pokiaľ platba faktúry alebo zálohy z nejakého dôvodu neprebehla, realizujte ju čo najskôr.

 

Ďalej by vás mohlo zaujímať



Ďalšie informácie pre zákazníkov


Máte inú otázku? Poďme to prebrať.

  • info@epet.sk

  • 02/33 55 35 15

    Pracovné dni 8:00 – 16:00 hodin

Potrebujete pomoc? Zavolajte nám, alebo napíšte email.

tel.: 02/33 55 35 15 / e-mail: info@epet.sk / využite sekciu pre zákazníkov